Brev:
Bange for afføring
17. februar 2007
Alder:
2 år, 6 mdr.
Bange for afføring
Hej Helen
Min pige på 2,5 år er meget ked af det, når hun skal have skiftet ble pga afføring. Hun siger, at hun er bange og holder om bleen og siger, at vi ikke må tage den af. Omvendt når vi endelig får den af, vil hun gerne have den væk med det samme, hvorefter hun falder til ro igen.
Hun viser ikke den store interesse for potten. Hun vil gerne sidde på den en gang imellem - men med tøj på. Hvis det bare er en tisse-ble er der ingen problemer.
Kender du det problem? Gode ideer?
Hilsen Susanne