Brev:
Begyndt at tisse i bukserne igen
15. oktober 2006
Alder:
2 år, 10 mdr.
Begyndt at tisse i bukserne igen
Hej
Jeg har en datter på 2 år og 10 mdr. Hun har været renlig siden starten af sommeren (omkring 1. juli), hvor hun efter eget ønske fik bleen af. Hun havde da nogle få uheld i løbet af den første uge, men ellers er det bare gået SÅ fint og flot. Hun har haft ganske få uheld (udelukkende tis) hvis vi har været ude og hun helt har glemt at tisse, men har ellers selv været rigtig god til at komme og fortælle at hun skulle tisse.
Efter en månedstid bedyrede hun at nu ville hun heller ikke bruge ble om natten, og det gik fint en lille uges tid, men så begyndte hun at tisse stort set hver nat, så hun fik nat-bleen på igen. Den bruger hun endnu.
Men indenfor den seneste ugestid er der virkelig begyndt at ske mange uheld. I dag har hun så tisset i bukserne 3 gange - hver gang har hun pludselig sagt: NU TISSER JEG!!! og så er der kommet en pyt på gulvet. Vi forsøger at virke så "upåvirkede" som muligt - "nå, pyt, skat, det tørrer vi bare op igen og finder nogle nye bukser" - men jeg synes det er MANGE uheld sådan lige pludselig. Så nu spekulerer jeg på om der kan være noget galt!!?!
Har du et bud på hvad det kan skyldes? Er det normalt at børn efter 4 mdr. som renlige, "falder tilbage"??? Vi har, uden hun hørte på det, snakket om hvorvidt vi måske skal give hende bleen på igen, men det synes jeg absolut ikke... Og jeg tror bestemt heller ikke hun vil...
Hun har ALDRIG haft afføring i bukserne - hun er meget dygtig til at mærke det og gå på toilettet hver dag når hun skal lave stort.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Rikke