Brev:
Ble eller gummilagen om natten?
6. september 2006
Alder:
4 år, 10 mdr.
Ble eller gummilagen om natten?
Hej Helen
Har skrevet til dig før vedr. min lille søn og skriver nu til dig vedrørende min store dreng.
Han er 4 år - nærmer sig de 5 om 2 mdr. Han har været renlig uden de store problemer siden 3 års alderen. Haft perioder med uheld om natten, men ikke konsekvent - en gang imellem, hvis han ikke har fået tisset af, inden han skulle i seng.
Nu er han så begyndt at tisse i sengen om natten, de sidste 4 nætter har det været hver nat! - selvom han har tisset af inden han gik i seng. Han tisser ikke i bukserne om dagen overhovedet.
Hvad sker der?...Han er blevet storebror for 2 mdr. siden? Skulle reaktionen så ikke have været derefter?
Forsøger at snakke med ham om det, men han virker sådan lidt ligeglad. Meget forsigtig i ordvalget, da jeg ikke vil have at han skal føle sig forkert eller det skal være pinligt for ham...
Overvejer endten at give ham en ble på om natten - men syntes det virker lidt underligt, når han har været renlig så længe. Ellers et gummilagen i hans seng, men han kommer bare stadig ind til os om natten, så skal der være gummilagner allevegne!
Gode råd søges....
Med venlig hilsen
Louise