Brev:
Pottetræning for en 2-årig
15. juli 2006
Alder:
2 år
Pottetræning for en 2-årig
Hej igen
Jeg tænker at vi ikke skal begynde med pottetræning før vores datter selv kan give udtryk for at hun skal tisse, er det forkert?
Hun har før rendt med numsen bar og så pludselig stået og tisset ned ad benet selvom potten står fremme. Hun bliver meget ked af det og det er jo forståeligt nok, men da hun ikke selv kan fortælle når hun skal tisse og åbenbart ikke ved hun skal sætte sig på potten, ja så tænker jeg at vi må vente til hun ka fortælle det til os - eller ved hun skal sætte sig på potten:-)
Hun har i et halvt år kommet på potte i vuggestuen og hun er meget interesseret i wc'et, men vil helst ikke sidde der. Når hun render med numsen bar herhjemme, ender det gerne i at hun bare vil tørre sig med toiletpapir hele tiden sætte sig og rejse sig fra potten hele tiden. Er det normalt?
Faktisk er vi meget på bar bund med pottetræningen og vi ved ikke særlig meget om det, så hvis du har et par gode råd tager vi da gerne i mod:-)
Hilsen Camilla