Brev:
Af med bleen - og dog!
7. november 2005
Alder:
3 år, 2 mdr.
Af med bleen - og dog!
Kære Helen
Vores søn på 3 år og 2 måneder har i sommers smidt bleen. Skal han lave stort vil han dog gerne have bleen på. Og det får han. Men vi vil dog gerne helt af med den, især fordi han i børnehaven ikke beder om at få ble på, og derfor formentlig "holder sig".
Hvordan får vi ham til også at gå på toilettet, når han skal lave stort?
Han vil ikke, går nærmest i panik - har gjort den 1 gang, og jeg tror han fik et chok over hvad det var!
Kærlig hilsen
Mor