Brev:
Grøn afføring - 1 mdr.
19. september 2003
Alder:
1 mdr.
Grøn afføring - 1 mdr.
Jeg sidder i øjeblikket i Tyrkiet med min datter på 5 uger. Jeg synes hun har fået grøn afføring i løbet af de sidste par dage. Vi har kun været her i 2 dage og hun får udelukkende mælk fra mig. Er det et problem jeg skal få gjort noget ved?
Hun skriger lidt om aftenen, men gjorde det også hjemmefra, så jeg tror ikke det har nogen sammenhæng. Hun sover fint både om formiddagen og om natten, hun har lidt sværere ved det om eftermiddagen.
Jeg håber du kan hjælpe mig med et hurtigt svar.
Mange hilsner
Linda