Brev:
Begyndt at tisse - når vi tager bleen af!
24. september 2005
Alder:
14 mdr.
Begyndt at tisse - når vi tager bleen af!
Hej Helen
Vores søn er nu 14½ mdr. Han er inden for de sidste 14 dage begyndt at tisse, hver evig eneste gang vi tager bleen af for at skifte ham. Det er noget han ellers ikke har gjort siden han var helt lille.
Har du en ide om hvad det kan skyldes?
Det virker dog lidt som om han har opdaget at han har en tissemand. Han kigger i hvert fald derned når han er i bad og til tider når han bliver skiftet.
Ellers stortrives han, er begyndt i vuggestue for 2 mdr. siden.
Hilsen
Anne Marie