Brev:
Hvornår er man klar til at være renlig?
11. september 2003
Alder:
2 år, 10 mdr.
Hvornår er man klar til at være renlig?
Jeg har en søn på 2 år og 10 mdr. Han har travlt og er altid i gang. Lad mig sige, han sover omgående når han kommer i sin seng.
Vi har tænkt lidt på at gøre ham renlig. Men en gang hvor vi havde taget bleen af ham, så inden for en halv time, skiftede vi 4 gange bukser, fordi han tissede 3 af gangene og lavede afføring den fjerde gang.
I dag ville vi prøve igen at tage bleen af ham efter børnehaven. Men han sagde nej tak til at få den af. Jeg prøvede at opfordre ham til at være med til at smide bleen. Men nej tak sagde han næsten skrigende. Så jeg gjorde det ikke. Hvad gør vi med hensyn til at skifte bleen. Venter vi eller hvad?
Hvor længe skal vi vente? Der skal lige siges, han er ikke helt med sprogligt, dog alderssvarende.
Hjælp!
Hilsen Laila Villumsen