Brev:
Uheld i sengen
28. juli 2017
Alder:
3 år, 2 mdr.
Uheld i sengen
Kære Helen
Vores pige er 3 år, 2 mdr. Hun har renlig i knap 4 mdr., men er fra den ene dag til den anden er hun begyndt gentagende gange at tisse i sengen, hun kommer dybt ulykkeligt ind om natten og vil have rent tøj på. Hun går også ud og tisser.
Næste dag, siger hun, at hun har tisset i sengen og det er ulækkert, og vil tisse på toilettet. Vi sørger altid for at hun for tisset af inden hun skal sove, det er hun helt med på.
Vi har haft en episode i forbindelse med nødpasning hvor hun har tisset i bukserne – se andet brev) uheldene i sengen er sket efter det her.
Kan det hænge sammen eller er det normalt at man pludselig begynder at have uheld??
Kærlig hilsen
Mor & Far