Brev:
MME supplering og afføring
17. april 2017
Alder:
4 mdr.
MME supplering og afføring
Hej Helen,
Når man supplere med MME i en aftenflaske, skal baby så have afføring hverdag? Han ammes resten af dagen.
Han får max. 100 ml MME pr. dag
Med venlig hilsen
Kristina