Brev:
Stadig i bleen
26. februar 2017
Alder:
3 år, 11 mdr.
Stadig i bleen
Hej Helen
Her laver lillebror stadig stort i bleen. Ja, han henter den endda selv. Bedst som man står og vasker op, kommer han løbende forbi, ind i skabet, snupper en ble og bummelum, så er der pølse i bleen.
Nu er mor her bare ved at være lidt træt af det. Han bliver 4 til slut april og har sagt til ham, at når han bliver 4 år, så er det slut med bleen. Vil jo bare gerne i gang nu.
Har lige læst dit sidste svar til mig og jeg gjorde som du foreslog, uden held. Besluttede, at nu fik han fred i en periode, i håb om at det kom af sig selv, men det tyder det ikke på.
Så hvad gør vi nu?
Han er MEGET viljefast og sidst jeg forsøgte at "holde ham på toilettet" gik han helt amok. Han skulle uden tvivl lave pølser, men kunne slet ikke give slip, så jeg gav ham ble på og han lavede selvfølgelig en pølle kort tid efter. .
Han er selvfølgelig blevet en smule ældre nu, men han siger stadig at han ikke gider lave pølser på toilettet.
Hvad gør vi?
Venlig hilsen
Lene