Brev:
Vådligger
24. marts 2016
Alder:
6 år, 11 mdr.
Vådligger
Hej Helen.
Vores datter på snart syv smed bleen, da hun var 3 år. Men hun har lige siden været vådligger om natten. Sidste efterår var hun ved sundhedsplejersken i skolen, og hun sagde, at vi skulle se tiden an. Nu bliver hun snart 7 år, og jeg tænker, om der snart skal gøres noget.
Hun er meget tørstig ved sengetid og får en kop vand. Hun tisser (de fleste aftener) inden hun skal i seng, men bleen er meget våd om morgenen. Den er meget sjældent tør. Vi har før i små korte perioder haft hende oppe på toilet en gang om natten, men bleen var stadig våd næste dag.
Hvad råder du os til?
Med venlig hilsen
Lillepigens mor