Brev:
22 måneder og pottetræning
22. februar 2016
Alder:
22 mdr.
22 måneder og pottetræning
Kære Helen
Vores søn på 22 mdr har de sidste uger kommet og sagt at han vil have bleen skiftet hver gang han har tisset. Ofte er den slet ikke tung, men til gengæld fugtig fordi han kun lige har tisset.
Vi har talt om at introducere ham til potten, nu hvor han viser interesse for det. Ikke med henblik på at han skal være renlig - det er vist alt for tidligt - men for at vænne ham lidt til den. Hvad tænker du om det?
Mange hilsner,
Stine