Brev:
Vedr. Renlighed
8. januar 2016
Alder:
3 år, 2 mdr.
Vedr. Renlighed
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål omkring vores søn på 3,2 år, han vil ikke gå på potte eller wc.
Han ved bestemt godt hvornår kan gør de forskellige ting i bleen, tit siger han at han tisser nu og når han skal lave stort gemmer han sig og vi må ikke se på ham og tit siger han at han ikke er færdig, så vi skal gå væk og så kommer han selv og siger nu er han færdig. Men vi kan ikke få ham til at gå på wc eller potte hvis vi når at se eller hører det, han bliver sur og siger nej, vi har os prøvet at tage bleen af ham men det vil han ikke, han går selv ud og henter en ny og siger han vil have den på.
Er han ikke klar eller hvad gør vi forkert, nu skal han være store bror om 3 måneder så var det jo rart ikke at skulle have 2 blebørn men han skal selvfølgelig være klar og vi vil ikke presse ham så det bliver en dårlig oplevelse.
I børnehaven kommer han på wc to gange om dagen og der sidder han der bare tit laver han ikke noget og engang i mellem tisser han lidt.
Er det ikke ved at være tid til at han skal være renlig, børnehaven bliver os ved med at nævne det at nu må han snart skal være renlig.
Håber meget du kan hjælpe os.
Hilsen
Mor