Brev:
Natble 6 1/2 år
22. juli 2015
Alder:
6 mdr.
Natble 6 1/2 år
Kære Helen,
Jeg har et lidt banalt spørgsmål måske. Men ikke desto mindre vigtigt for vores store søn på 6 ½ år.
Han bruger stadig natble, og vi er i tvivl om, hvordan vi skal gøre ham fri for den.
I virkeligheden tror jeg han var klar ved 4 års alderen, men det var vi så ikke... til de små uheld mm.
Nå, men sagen er den at vi er opmærksomme på at lade ham tisse inden han skal sove. Alligevel kan han have fyldte bleer om morgenen. men ikke altid. Ofte er de faktisk tørre.
Ind imellem er udfordringen at få den aktive dreng til at stoppe med at spise og drikke og komme i seng!
Gode råd?
Med venlig hilsen
Moren