Brev:
Sidde på potte
25. juni 2015
Alder:
23 mdr.
Sidde på potte
Kære Helen
Vores store pige er begyndt gerne at ville sidde på sin potte, og mere eller mindre regelmæssigt sidder hun på den og laver stort hvert aften efter badet.
Vi taler om det, og hun er meget stolt.
Nu er spørgsmålet, om vi skal gøre noget mere ud af det og rent faktisk "pottetræne"?
Hun gør opmærksom på, når hun presser og laver i bleen - eksempelvis om morgenen. Så spørger vi, om hun vil ud på potten. Det siger hun nej til. Men hvis vi bare tog hende med ud på toilettet og satte hende på potten, imens vi læste en bog, ville hun helt sikkert være med på ideen.
Men er det for tidligt? Skal vi vente, til hun selv mere aktivt spørger efter det?
På forhånd tak.
Bedste hilsner
L