Brev:
Natble - 22 mdr.
8. maj 2015
Alder:
22 mdr.
Natble - 22 mdr.
Kære Helen.
Vores datter sover efterhånden godt om natten, og hun vågner (som regel) ikke til trods for en meget våd ble. Men de sidste dage er hun begyndt at efterspørge meget vand og mælk i løbet af aftenen, og det betyder, at hun er begyndt at tisse igennem bleen. Og det er ikke bare en lille smule. Hendes tøj og lagen og madras er vådt.
Hvad synes du, vi skal gøre?
Synes du vi skal skifte til en særlig natble? Eller skal vi konsekvent skifte hende, inden vi selv går i seng? Eller skal vi prøve at holde mere igen med væsken?
Det kan være svært at holde igen, hvis hun reelt er tørstig. Vi har på fornemmelsen, at hun ikke får dækket sit behov i vuggestuen - der sker så meget, at hun glemmer, at hun er tørstig, og personalet har selvsagt for travlt til at gå og tilbyde hende vand hele tiden, og så kompenserer hun om aftenen.
Hun har ind imellem lidt hård mave, og derfor er vi jo også glade for, at hun efterspørger væske.
Vi glæder os til at høre, hvad du synes.