Brev:
Bummelum i badekar
13. november 2014
Alder:
17 mdr.
Bummelum i badekar
Hej Helen.
Min datter har den sidste måneds tid lavet bummelum hver gang hun kom i badekar om aftenen. I starten troede jeg, det var tilfældigt, men det tror jeg ikke mere. I dag lige inden hun skulle i badekar og havde fået tøjet af satte jeg mig for at tisse og så begyndte hun også at stå og tisse.
Mine tanker går på om hun kan begyndt bevidst at styre det? Jeg har ikke sat mig ind i pottetræningen, men er det ikke alt for tidligt at starte?
Med venlig hilsen
Helle