Brev:
Laver i bukserne - 5 år
3. august 2003
Alder:
5 år
Laver i bukserne - 5 år
Vores søn fylder fem år til oktober. Han har forlængst smidt bleen og tisser på toilettet, men laver altid i bukserne.
Han gemmer sig og dukker frem, når han har lavet.
Han er tydeligvis ikke godt tilpas ved situationen, men viser absolut ingen interesse for toilettet eller potten.
Vi har tidligere forsøgt at pottetræne, men uden held. Vi er bange for, at vi undervejs har skældt for meget ud, og at han af den grund er gået i baglås.
Han holder sig i børnehaven, og når vi er på besøg hos andre, med det resultat at han renser meget ud, når vi er vel hjemme igen.
Der er tit bremsespor i underbukserne, så måske har han lidt træg mave.
Hvordan kan vi bedst hjælpe ham?
Med venlig hilsen
Anette