Brev:
Smide natteble?
24. november 2013
Alder:
5 år, 6 mdr.
Smide natteble?
Kære Helen
Vores dreng på snart 5 et halvt har indtil nu brugt natble, og den har været våd hver morgen. Nu ønsker han selv at komme af med bleen, da de andre børn i børnehaven har stukket til ham fordi han stadig bruger natble - han er flov over det.
Vi har snakket med ham om at det er helt ok stadig at have brug for natble, men vi har givet ham lov til efter hans ønske at at sove uden nogle nætter nu, med flere "uheld" hver nat til følge. Vi har haft vækket ham sent på aftenen inden vi selv går i seng for han kunne prøve at tisse - hvilket han så ikke har kunnet der. Skal vi give ham bleen på igen - eller hvordan griber vi det bedst an ? Det er jo synd for ham at han skal være flov over bleen, men også synd at han vågner og er våd?
Bedste hilsner
Stine