Brev:
Blefri om natten
18. oktober 2013
Alder:
2 år, 6 mdr.
Blefri om natten
Kære Helen
Så blev Ronja blefri om dagen i en aldre af 2 1/2 år... det synes jeg er meget overraskende, og hun fik også hurtigt styr på at få l..... i Wc'et :-)
Så er meget stolt af hende. Hun har slet ikke haft uheld i ca 3 uger nu.
Om natten og til lur sover hun stadig med ble, men her har hun heller ikke haft nogen uheld i ca 10 dage nu... skal vi også tage bleen af hende der?
Med venlig hilsen
Lea