Brev:
Pottetræning
2. februar 2013
Alder:
16 mdr.
Pottetræning
Kære Helen
Min datter er nu 16 mdr og jeg er begyndt at tænke over hvornår man pottetræner, hvis man gør det eller bruger et toilet sæde.
Hun giver ikke udtryk for når hun har noget i bleen, hvornår begynder de på det?
Det enlig ikke fordi jeg tænker det noget der skal til at ske lige nu, men kunne godt tænke mig lidt information omkring hvordan og hvornår barnet udviklingsmæssigt er klar til det.
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Signe