Brev:
Natble
14. januar 2013
Alder:
3 år, 8 mdr.
Natble
Hej Helen.
Hvordan forsvinder natbleen? Vores datter er nu 3 år og 8 mdr og natbleen er stadig meget tung om morgenen. Hun kommer på toilet inden hun skal i seng, men oftest kan hun ikke tisse. Jeg ved ikke om hun når at tisse i den om morgenen, inden vi står op. Jeg har prøvet på at snakke med hende om, at hun gerne må kalde om natten, hvis hun kan mærke, at hun skal tisse. Vi har også snakket om, at hun ikke skal tisse i den om morgenen, når hun er vågen.
Skal vi bare vente på, at den begynder at være tør om morgenen? Eller kan man gøre noget for at hjælpe hende på vej. Det er måske normalt, at børn beholder natbleen længe efter, at man har smidt den om dagen?
Med venlig hilsen
Lillepigens mor