Brev:
Renlighed med afføring
12. juli 2003
Alder:
2 år, 6 mdr.
Renlighed med afføring
Jeg tog bleen af min datter på 2½ år for snart 2 mdr. siden, og det går rigtig godt. Hun tisser ikke i bukserne, og sover ikke med ble om natten.
Mit problem er, at jeg kan ikke få hende til at lave "pølser" på toilettet. Det bliver hun ved med at gøre i bukserne. Når hun skal lave stort, kan vi mærke det på hende, i og med hun kommer og siger hun skal tisse, 10 gange i træk. Når hun så kommer op på toilettet tisser hun en lille tår, og så har hun ikke tid til at sidde der mere.
Vi har prøvet at læse en bog for hende, mens hun skal trykke - vi sidder og snakker med hende, jeg synes efterhånden vi har prøvet alt.
Hun kan sidde på toilettet i flere halve timer, og hun VIL bare ikke lave pølser. Når hun så kommer ned for at lege igen, så går der 3 minutter, og så kommer hun og siger: "Mig har skidt i bukserne igen". Håbløst!!!!
Skal vi bare se tiden an, eller hva´???