Brev:
Tisser på potte
5. juni 2012
Alder:
2 år, 2 mdr.
Tisser på potte
Hej igen
Har lige et spørgsmål ang. pottetræning, for har læst at man ikke må træne det, hvis ikke børnene er parate.
Vores datter er 2 år og 2 mdr og når hun løber rundt med bar numse løber hun selv ind på potten og tisser, eller kommer og siger hun skal tisse, eller at hun vil have ble på (for at tisse i den)
Er det så nu hun er klar til man træner det med at tisse på potte og smide bleen og hvordan gør man det eller skal vi vente til hun er ældre og der kommer andre signaler....
Tak for dine altid gode råd.