Brev:
Bruger stadig ble om natten
29. maj 2012
Alder:
3 år, 8 mdr.
Bruger stadig ble om natten
Hej Helen,
Nå nu har jeg et spørgsmål angående vores ældste der er 3 år og 8 mdr. Vi begyndte med pottetræning så småt da han var 2 år og 7 mdr og han var god til at tisse på potten, men ville have ble på når han skulle lave stort.
Først i december da han var 3 og 2 mdr røg bleen helt bortset fra om natten. Han tisser stadig meget i bleen om natten og pt kan han ikke sove uden. Vi prøver at undgå at give ham væske inden sovetid og han tisser altid før han bliver lagt i seng og alligevel er bleen fyldt om morgenen. Vi må helst ikke vække ham om natten da han bliver meget sur og kan får et raserianfald eller også kan vi slet ikke vække ham. Vi har dog aldrig prøvet at vække ham sen nat eller tidlig morgen dvs ved 2 tiden eller senere.
Skal vi bare lade ham være? Er der grund til at være bekymret? Han er ellers en utrolig aktiv og glad dreng der har fart på hele dagen.
Hilsen