Brev:
Små grønne sten i afføringen
26. marts 2012
Alder:
1 mdr.
Små grønne sten i afføringen
Hej Helen.
Min datter på nu 6 uger. Ja det lyder lidt sjovt ...
Men har observeret i den gule afføring, små sten... grønlige, på størrelse, som disse punkter her..... men har ligefrem fundet en på omkring ca. 2 mm i diam.
Hvad betyder det? Undrer mig meget.
Med venlig hilsen
mor Birte.