Brev:
Mit barn holder sig
5. februar 2012
Alder:
2 år, 11 mdr.
Mit barn holder sig
Kære Helen.
Min datter er blevet renlig, men vi har store problemer med at hun holder sig, når hun skal lave stort. Hun går og holder på det i flere dage indtil hun er helt hjulbenet.
Tilsidst kan hun selvfølgelig ikke holde på det mere, hvilket resultere i at hun græder og bliver bange, men når hun så er kommet af med det er hun stolt som en pave.
Vi har prøvet at give hende bleen på igen fordi vi troede at hun måske slet ikke var klar til at smide den, men med det resultat at hun flåede den af og sagde at det var ulækkert.
Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, og jeg kan næsten ikke klare at det altid ender med at blive sådan en dårlig oplevelse for hende. Jeg håber du kan komme med et godt råd.
Med Venlig Hilsen
Line