Brev:
Angående ble
19. januar 2012
Alder:
2 år, 11 mdr.
Angående ble
Hej Helen
Min dreng bliver 3 år i næste måned, han er ikke renlig endnu, han tisser eller laver heller ikke stort på toilet endnu, men vil gerne sidde på toilettet, hvis han feks er i bad kan han godt sige nu tisser jeg, og hvis han har lavet i bleen, siger han nogle gange at han ikke har lavet, det kommer han og siger til osog det har han så..
Skal vi prøve og tage bleen fra ham eller skal vi vente endnu, vi vil jo ikke have det giver bagslag, han går ikke i børnehave endnu
Hilsen Marianne