Brev:
Potte eller toiletsæde
5. januar 2012
Alder:
3 år
Potte eller toiletsæde
Hej Helen : )
Vi har købt en potte, men Emilie er ikke særlig interesseret i den, selvom jeg prøver at sige at hun jo kan prøve et tisse på potten etc.
Det kan være hun synes det er mere interessant med toilettet, selvfølgelig med et mindre "bræt" på?
Hun vil helst ikke have skiftet sin ble, hvis der er prut er hun mere villig, men der skal lidt overtalelse til nogle gange...?!
Venlig hilsen
Gitte