Brev:
Afføring og velvære
12. december 2011
Alder:
2 mdr.
Afføring og velvære
Hej Helen.
Jeg er en lidt forvirret mor til Eva på næsten 2 mdr.
Eva får mme næsten fra starten (har kombineret med amning, men er stoppet for en uge siden da hun virkede mere og mere forvirret og kunne ikke spise sig mæt..). Vi har givet hende NAN1, men hun havde ondt i maven og kæmpede meget hver gang hun skulle af med afføring (var helt rød i ansigtet og græd). Det påvirkede også meget hendes søvn (sov alt for lidt-kun 3-4 timer om dagen).
Vi skiftede til NAN H.A., for jeg læste , at det burde hjælpe på den sarte mave. Hun blev lidt mere rolig og glad, sov også lidt bedre, men hendes afføring blev meget tyndere, mørk grøn og kom kun hver anden-tredje dag (skal nævne, at ved NAN1 den var gul og remouladeagtig og kom af med hver dag, altså ligesom det skal være). Vi blev bekymrede, at den var ikke 'efter bogen', så vi prøvede , at skifte til ECO 1 fra Beauvais. Afførringen blev gul og regelmæssig igen, men så kom urolighed og søvnproblemer tilbage.
Det ser ud til, at når hendes afføring har den rigtige farve og konsistens, er hun utilpas og når den er grøn og tynd, har hun det meget bedre. Godt nok forvirrende..
Nu ved vi ikke hvad er bedre for hende. Vi vil heller ikke 'eksperimentere' mere med hendes mave, men vil også gerne finde den helt rigtig mme til hende så hendes mave kan få lidt ro (og hende selv)
Hvad synes du, måske blanding af de 2 produkter kunne hjælpe?
Håber du kan hjælpe
Med venlig hilsen
Aleksandra