Brev:
Min datter vil ikke have ble på mere
27. juli 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Min datter vil ikke have ble på mere
Jeg er en ung mor på 26 år som har en datter på snart 2 1/2 hun vil simpelhen ikke have ble på mere. Jeg skal lokke hende til det. Hun siger nej ulækkert mor.
Jeg tænker tit om jeg skal lade være fordi hun kommer også nogle gange og siger hun skal tisse og nogle gange, når hun ikke på potten før det kommer. Er hun klar til at smide bleen nu eller skal jeg vente? Vi har jo vejret til det. Jeg kan tage potten med i haven eller i forhaven hvis nu det skulle være.
Skal jeg prøve at lade vær med at give hende ble på og så forklare hende igen at hun skal komme og sige at hun skal tisse, jeg har ikke travlt, men det har hun.
Knuser Anne Mette