Brev:
Blefri nat
14. oktober 2011
Alder:
4 år
Blefri nat
Hej Helen.
Luna er nu 4 år og har været ble fri om dagen i snart et år. For 14 dagen siden tog vi hendes nærvær af. Hun klarede det fint, vågnede tidligt og gik på toilet og sov igen bagefter, vi har også været 4 dage i lalandia hvor hun også klarede det fint. Men de sidste 4 nætter har hun tosset 1-2 gange pr. Nat i sengen.
Hvad skal vi gøre? Skal hun have nat ble på igen og så prøve til foråret igen eller skal vi blive ved med at øve med hende. Hun virker i øvrigt ikke ked af det når hun har haft uheld om natten, men hun vil ikke have ble på igen..
På for hånd tak for råd og vejledning.
Line