Brev:
Pottetræning - 23 mdr.
4. oktober 2011
Alder:
23 mdr.
Pottetræning - 23 mdr.
Hej Helen
Vores søn på næsten 2 år har i over 4 mdr. selv sagt til, når han skal lave "puh". Han plejer at sige : mor puh - gå væk - han skal herefter bruge 5 min alene.
Vuggestuen mener, at vi skal begynde at pottetræne ham, når han allerede er så bevist om det. Jeg vil gerne høre din mening
Med venlig hilsen
Bassens mor