Brev:
Renlighed - 3 år, 7 mdr.
21. september 2011
Alder:
3 år, 7 mdr.
Renlighed - 3 år, 7 mdr.
Kære Helen,
Det er ved at være længe siden, at vi har skrevet til dig, og det er jo et godt tegn. Marco stortrives i børnehaven og i det hele taget. Men han har altså ret svært ved at smide bleen, og vi synes, at det vel snart må være på tide, da han er tre år og syv måndeder.
Han tisser ganske vist på potten (det var dog lidt af en kamp at få ham til det) og i børnehaven på toilettet, men han vil ikke lave stort på potte/toilet og frem for alt siger han ikke selv til. Det gør han først, når han er i gang. Dog kan han godt holde sig tør i de tre timer, du skriver om i svarbreve til andre forældre. Hans ble er som regel tør om morgenen, når han vågner.
Er han bare ikke klar eller skal vi skubbe mere på? Hvis han var et halvt år yngre, ville jeg bare slå koldt vand i blodet, men jeg synes, det er lidt synd, at alle de andre børn på samme alder (i børnehaven og min mødregruppe) er renlige, men at han ikke er det.
Mange hilsner,
Hanne