Brev:
Bleen
31. august 2011
Alder:
2 år, 9 mdr.
Bleen
Hej Helen : )
Hvornår er det tid til at begynde med afvænning af ble?
Hvordan tackler man det bedst?
Emilie siger af og til "toilettet", at hun vil tisse på toilettet, når hun bliver skiftet.
Jeg er godt klar over, at tiden ikke er til det helt endnu...
Emilie har både alm. ble og "up and go". Nogle dage vil hun bare ikke have skiftet bleen og det sker så lidt med skrig og skrål. Nogle gange siger hun "børnehaven", når jeg siger at hun skal have skiftet bleen. Hermed mener Emilie, at hun har fået bleen skiftet i børnehaven og så behøver den ikke, at blive skiftet : )
Venlig hilsen
Gitte