Brev:
Grøn afføring - 2 mdr.
28. august 2011
Alder:
2 mdr.
Grøn afføring - 2 mdr.
Hej Helen
Tak for dit sidste svar om at min søn powernappede dagen igennem og sov alt for lidt. Jeg har skiftet modermælkserstatning til Nan Ha 1 og været til Zoneterapi nogle gange. Det har gjort en KÆMPE forskel. Han er blevet så glad og spiser meget bedre. Vores mønster er således nu. Han spiser nu hver 3-4 time og gerne 150 ml. af gangen, er vågen og glad 1-2 timer og sover derefter 1-3 timer igen osv.... Det har gået helt super indtil idag hvor han var ked af det et par timer og kunne se han arbejdede på noget som ikke helt ville som han ville. Da det endelig lykkedes han at komme af med afføring var det noget mere fast og mere mørke grøn end det plejer.
Har du et bud på dette???
Han er nu 2,5 måned gammel.
Hilsen