Brev:
Hvornår smider de natbleen
25. juli 2011
Alder:
3 år, 8 mdr.
Hvornår smider de natbleen
Kære Helen!
Vores datter Mathilde er 3.8 år. Hun smed bleen omk nov sidste år og har kun haft få uheld.
Mit spr går på, hvornår hun evt kan smide natbleen, kommer det af sig selv, eller skal vi også her træne og hvordan.
Hun havde en lang peiode hvor hun stort set var tør om morgenen og selv gik på toiletet og tog bleen af. Men omkring påske fik hun blindtarmsbetændelse og var efterfølgende sløj nogle dage, hun fik ble på efter eget ønske i sengen, men så snart hun var oppe tog vi den af.
Men siden den gang er hendes ble meget våd hver morgen, og hun tisser ofte lige når hun vågner eller faktisk lige før hun er helt vågen. Hun vil gerne ha den af om morgen, men er egentlig ligeglad med det.
Det er ikke fordi det gør noget, vi kom bare til at snakke om, om vi har forpasset det???
Med venlig hilsen
Lisa