Brev:
Tynd afføring og rød numse
23. maj 2011
Alder:
6 mdr.
Tynd afføring og rød numse
Kære Helen,
det er længe siden, jeg havde brug for din hjælp, men nu skal det være:)
Min lille pige på 6 mdr har ret tit afføring.
Efter hver eneste måltid presser hun, også imellem måltider.
Om natten skifter jeg hende 3-4 gange.
Afføringen er gullig og mange gange spinat-grøn..
Kan det være, fordi hun får tænder??
Hun er ikke utilpas, men glad- dog hendes numse er meget rød!
Jeg smører hende m zink salve, men er der noget, der virker bedre end den ??
Mange hilsner Martina