Brev:
ADH
18. april 2011
Alder:
4 år, 10 mdr.
ADH
Hej igen!
Tak for dit svar vedr min dreng, der ind i mellem tisser i bukserne. Du kom med mange gode input og overvejelser, men jeg er alligevel nød til at skrive til dig igen.
I mit forrige brev til dig nævnte jeg slet ikke, at min søn fortsat ikke kan holde sig om natten. Han bruger natble og intet tyder på, at han kan smide den foreløbig. Jeg har hele tiden sagt til mig selv, at vi bare skal væbne os med tålmodighed, så det har jeg slet ikke set som en del af problemet...
Producerer han for lidt ADH? I såfald hvad vil man gøre ved det? Det er jo ikke noget man sådan taler om, men er det et hyppigt problem for drenge på hans alder?
Med venlig hilsen
LM