Brev:
Tisser i sengen
31. marts 2011
Alder:
5 år
Tisser i sengen
Hej
Så skal vi lige have lidt råd og vejledning. Vores datter på 5 år har i en meget lang periode været god til selv at stå op om natten for at tisse. det har vi været rigtig glad for og stolt over.
Nu er hun så begyndt at tisse i sengen igen, nogle gange hver nat andre gange en gang om ugen. Det er meget fyraftener for hendes far så næsten holder en tale for hende når vi skifter tøj og sengelinned.
Jeg tager det mere afslappet da hun jo ikke selv kan gøre for det.
Mine spørgsmål er så: skal vi til at tage hende op når vi går i seng?
Skal hun have en natble på eller er det for nedværdigt
for hende?
Skal vi bare lade stå til med tisselagen og håbe hun vokser fra det?
Og hvad skal jeg sige til min kæreste(faren) ang den snak han tager med hende om natten? (Tror ikke hun hører det, men føler sig flov alligevel)?
Håber du kan hjælpe med råd, da far tager det meget hårdt.
Ibsi