Brev:
Renlig - næsten...
11. marts 2011
Alder:
3 år, 3 mdr.
Renlig - næsten...
Hej Helen :)
Yazmin er blevet renlig - næsten... Herhjemme bruger hun kun natble, resten foregår enten på potten eller på toilettet, både stort og småt :o) og det har været sådan i ca. 2 mrd nu.
Problemet er i børnehaven som hun startede i 3 december i år. Hun nægter at gå i børnehave uden ble - hun vil simpelthen ikke bruge toiletterne der. Pædagogerne prøver indimellem at få hende til at tisse på toilettet, men hun vil slet ikke derud. Måske fordi at alle render ind og ud hele tiden? Vi andre vil jo osse sidde i fred og ro når vi skal på...
Jeg har spurgt om det er muligt at lukke døren ud til toiletterne når Yazmin skal tisse, men det kan ikke lade sig gøre.
Du skal lige vide at Yazmin er faldet godt til i Børnehaven og hun glæder sig altid til at komme afsted :o)
Har du et foreslag til hvad vi kan gøre?
Hilsen Heidi.