Brev:
Tisser rigtig meget
6. februar 2011
Alder:
5 år, 6 mdr.
Tisser rigtig meget
Hej Helen.
Ja så er jeg her igen. :-)
Denne gang drejer det sig om min datter Mille som er 5 1/2 år gammel.
Mille er en normal fungerende pige, som går i børnehave, og ska starte i skole til August.
Udover lidt sprogproblemer, så er hun fuldstændig ligesom andre børn på hendes alder.
En dejlig glad og energisk pige. :-)
Men jeg er begyndt at blive lidt bekymret over at hun tisser så meget som hun gør.
Jeg syns ik vi gir hende for meget at drikke i løbet af en dag, men selv børnehaven har været inde på det et par gange, at de os syns hun går utrolig meget på toilettet.
Hun tisser os stadig i sengen om natten, og det til trods for at hun ikke får noget at drikke liiige inden sengetid.
Hun er blevet tjekket for sukkersyge to gange, og har ellers fået samtlige børneundersøgelser som børn nu engang skal igennem, og hun fejler absolut ingenting.
Så jeg ved sådan set ik hva det er jeg står med her.
Om det er normalt eller om jeg burde søge læge!?
Kærligst Pernille.