Brev:
Ikke renlig under sygdom
3. februar 2011
Alder:
3 år, 2 mdr.
Ikke renlig under sygdom
Kære Helen
Min søn har været renlig de sidste 6-7 mdr og for et par måneder siden tog vi nattebleen fra ham da den var tør hver nat. Men han har ufrivillig vandladning når han er syg, dvs snottet og hoster. Han kommer også til at lave stort! Det sker også om dagen i nogle tilfælde. Og det er ikke fordi han hoster/nyser og at det smutter af den grund.
Jeg tænker om det er noget vi skal være bekymret over eller om det bare er et spørgsmål om tid?? Det er som om han ikke mærker at det kommer og når han så tisser kommer han hen og siger han har tisset. Skal vi give ham ble på om natten igen eller hvordan?
Venlig hilsen
Mor