Brev:
Potte - 22 mdr.
20. december 2010
Alder:
22 mdr.
Potte - 22 mdr.
Hej Helen,
Lige et hurtigt pottespørgsmål.
Vores datter på 22 måneder har de sidste par måneder selv sagt til mens, eller lige efter hun har lavet i bleen. Hun siger ’åh nej - ble’, og det betyder altså at hun vil have den skiftet NU.
Jeg er klar over, at hverken årstiden eller hendes alder taler for at starte pottetræning, men vi overvejer at købe en potte til hende nu, da hun virker ret interesseret i hvad der sker ude på vores toilet :-)
Hun siger tit ’mor tisse’, og siger at hun gerne selv vil op og sidde på toilettet – det vil hun dog ikke når det kommer til stykket.
Tror du, det vil ødelægge noget at købe en potte til hende nu – vi ønsker jo ikke at presse hende? Vi har ikke tænkt os at bruge den målrettet, men måske mere at få den med i vores ”toilet-snak”, så hun måske kan vænne sig til tanken.
I vuggestuen har de små børnetoiletter – er det mon så bedre at anskaffe en børneindsats til vores toilet i stedet for potten?
Med venlig hilsen
Astas mor