Brev:
Sidde på potte - hvornår?
6. december 2010
Alder:
8 mdr.
Sidde på potte - hvornår?
Kære Helen
Vi er rigtigt godt i gang med at spise. Og så skal der jo noget ud...
Hvornår og hvordan er det lige med at sidde på potte? Og er nogle bedre end andre?
Med venlig hilsen
Ditte