Brev:
4 år og periodevis problemer med renlighed
21. juni 2003
Alder:
4 år
4 år og periodevis problemer med renlighed
Min søn på 4 år har været renlig i snart et år. Det er gået så godt og alle var glade, men i perioder vender problemerne tilbage.
Det er sjældent det sker, når vi er sammen med ham, men i børnehaven har han tit 1-3 både store og små uheld om dagen.
Vi har ikke - som I skriver til nogen af de andre, der spørger om renlighed - haft nogle problemer, stress eller andet, tværtimod er jeg gået ned i tid og har fået hjemmearbejdsplads for selv at kunne hente i børnehaven og være sammen med ham.
Han har overhovedet ingen problemer med at holde sig tør om natten, han vågner og siger til, hvis han skal tisse.
Vi har forsøgt at takle problemet med at tage det stille og roligt herhjemme - ikke så mange kommentarer eller surhed, men vi har bare fundet noget rent tøj frem og hjælper ham med at få tisset/lavet færdigt og blive ren.
Jeg håber, at I kan give et godt råd til at komme videre.
Med venlig hilsen
Louise