Brev:
Hjælp til toiletbesøg
26. september 2010
Alder:
3 år, 8 mdr.
Hjælp til toiletbesøg
Kære Helen
Vores søn Noah på 3 år og 8 måneder blev i sommer renlig, også om natten. Vi tog dine råd om "drille-blære" og "drille-tarm" til os, og det hjalp rigtig meget.
Han har klaret det flot, men på det sidste er han begyndt at misse han toiletbesøgene, når han skal af med sin afføring, specielt i børnehaven.
Vi og børnehaven har talt med ham om at det er vigtigt at fortælle, når drille-tarmen har drillet, så vi kan hjælpe med at få gjort færdig på toilet samt rent og tørt tøj på.
Hvordan hjælper vi ham videre?
Det er jo en kold tid vi går i møde, og vi har en naturbørnehave, altså er de meget ude.
Med venlig hilsen
Noahs forældre