Brev:
Hvor mange afføringer i døgnet?
16. september 2010
Alder:
0 mdr.
Hvor mange afføringer i døgnet?
Kære Helen.
Vi sidder her med vores skønne søn på 4 dage. Han er så fin og dejlig rolig (ikke som vores 1. fødte uromager).
Han er lidt gul, men sutter fint og mælken er lige ved at være løbet til.
Jeg synes bare at han har mange afføringer. Ca. 8 hvert døgn de sidste 2 døgn. farverne/ konsistens er som det skal være.
Er det normalt?
Kærlig hilsen
Gustavs mor og far