Brev:
Natble 5 år
16. september 2010
Alder:
4 år, 11 mdr.
Natble 5 år
Hej Helen
Efter at have været "ude" et par år er jeg nu med igen og har brug for et godt råd. Olivia er 5 år om en måned og vi venter en lillesøster eller -bror til februar.
Olivia har været renlig i flere år - undtagen om natten. Der har hun ble på, hvilket er begyndt at genere hende, mest fordi hun ved veninderne ikke har det.
Hun vågner 1-4 gange om natten og fortæller at hendes ble er våd og hun har allerede lagt sig klar til at få en ren på når jeg kommer ind til hende. Nogle gange er bleen meget våd, oftest kun lidt. Så hun vågner altså enten før eller under tisseriet. Vi skifter den og går selv nemt i seng igen - MEN jeg tænker nu på, at når vi om et halvt års tid får en baby, vil det være rart, hvis vi forinden kan få afsluttet de ofte mange bleskift hos Olivia.
Hun drikker ikke efter aftensmaden og tisser inden hun går i seng. Har du et godt råd til noget vi kan afprøve eller skal vi bare lade tiden råde?
De bedste hilsner
Stina